天下來的雞尾鸚鵡

天下來的一隻雞尾鸚鵡

 

9月3日 (五)

泰伯紀念學校來了一隻自來雀,大家都趕到六樓位置,看看是怎麼樣的雀,原來是一隻鸚鵡(下稱雞尾)! 老師們立刻想方法去幫牠找回主人;放牠到管理處? 還是出訊息為牠找回主人? 最後,我地透個群組版主出post。下午,隨即有遺失同類雀仔的主人前來找雀仔,結果不是主人要找的失雀。下午五點多,有兩位對雀仔非常關注的女士,到校希望帶牠到一個叫FPP (Feather Protection Programme)雀鳥保護組織治療及尋回主人,

其中一位女士表示牠羽毛鬆弛,對牠狀況並不樂觀。

 

9月4日 (六)

義工姐姐通知,「雞尾」無點自己食野,估計牠未識自己食野,但唔係人手喂開,好怕人,咬人都好痛下,要餵奶佢食,但食到打仗咁。

義工姐姐表示,「雞尾」 應該係主人喂開,一點都唔親人,亦有機會啱啱離開個巢,啱啱學飛,但飛失了。

晚上,義工姐姐再通知,佢情況都係麻麻,消化好耐唔見便便,好難喂,唔肯吞,有機會要插喉餵,但無必要都唔想佢覺得咁辛苦,「雞尾」依家keep住都係鬆毛訓,明天可能會book定醫生,但有機會要1-2星期先有位,義工再補述,牠有d絕食傾向,水唔飲野唔食,而且情況都係唔太好,開始無乜力。

 

9月5日(日)

好消息傳來! 「雞尾」今日好叻,食左好多奶,開始唔抗拒人手喂奶了! 義工補述牠如果肯食就可以了,但佢應該未完全戒奶,仍在學飛的階段。

 

9月6日(一)

「雞尾」終於識自己嘗試食野了! 

好開心! 佢有翻求生動力,唔再死氣沈沈個樣。而且開始精神翻,周圍咬。感恩!